Austrotherm d.o.o. dobitnik prestižne nagrade „SERBIAN TOP BRANDS 2018“, što je veliko priznanje za našu kuću.

U petak, 31.05.2019, u beogradskom hotelu „ZIRA“ je održana sad već tradicionalna godišnja manifestacija u organizaciji kompanije „Media Internacional Group“, odnosno redakcije magazina-kataloga „TOP SERBIAN BRANDS“. 

Reč je o katalogu koji, na osnovu poverenja i tradicije, već 18 godina predstavlja najpotpuniji i najstručniji katalog sa temom srpskih brendova, privrede, ekonomije, biznisa, turizma, lajfstajla.. Izlazi iz štampe jednom godišnj, krajem juna i na preko 200 strana predstavlja inostranoj, ali i domaćoj javnosti i potencijalnim poslovnim partnerima iz sveta i regiona, pregled renomiranih i najznačajnijih domaćih brendova i kompanija, kao i onih manjih kompanija u ekspanziji, turističke i kulturne resurse Srbije, zvanične top liste uspešnosti itd. Distribuira se na 20 najbitnijih sajmova u zemlji i regionu; hotelima, restoranima, tržnim centrima, poslovnim zgradama; skupovima domaćih i stranih privrednika; stranim ambasadama i velikim brojem srpskih kompanija, institucija i pojedinaca.

Nagrade su i ove godine dodeljene u više kategorija i potkategorija koje je odabrala redakcija „TOP SERBIAN BRANDS“, uz pomoć nekoliko poznatih novinara iz struke i eminentnih osoba iz privrednog života Srbije, čime sam odabir najboljeg svakako dobija na težini i validnosti. Odabrane  kategorije su bile:

  • brendovi široke potrošnje (12 nagrađenih)
  • korporativni brendovi (34 nagrađena)
  • specijalne nagrade (11 nagrađenih)

Građani su putem ankete zaokružili jedan od pomenutih predloženih brendova tj. kompanija iz svake od kategorija. Anketiranje javnog mnjenja se ove godine obavilo u 16 najvećih srpskih gradova (akcenat je bio naravno pre svega na Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu kao najvećim gradovima...).  Anketirano je ukupno 2.388 punoletnih građana, i to u jednomesečnom periodu od 22.02.2019. do 24.03.2019.

Na osnovu njihovog poverenja i prepoznavanja samih brendova, formirana je lista dobitnika nagrade, a prilikom izbora se vodilo sledećim parametrima:

  • poznatost brenda
  • kvalitet
  • zadovoljstvo potrošača
  • poslovni rezultati

Austrotherm d.o.o. je nagradu osvojio kao korporativni brend, u kategoriji građevinski materijal. Na taj način smo se našli u jednom zaista odabranom društvu, o čemu svedoče i lista i imena svih dobitnika. 

Nagradu je u ime naše kuće preuzeo direktor marketinga, Vladimir Ćujić (master inž. građevine).